Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od formy płatności.
W przypadku przedpłaty czekamy na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie max. 4 dni robocze. Jeśli decydujesz się zapłacić kurierowi przy odbiorze, towar jest wysyłany następnego dnia roboczego.
Uwaga! W miesiącach ścisłego sezonu tj. kwiecień-sierpień czas przygotowania i wysłania paczki może wydłużyć się nawet do 5 dni roboczych.
Dodatkowo przez system naszego sklepu będziemy informować Ciebie co się dzieje w danym momencie z twoim zamówieniem.
Produkty oferowane w naszym sklepie są na gwarancje. Na wszystkie towary fabrycznie nowe oferowane w naszym sklepie obowiązują 3 lata gwarancji.
Podstawą gwarancji jest dokument zakupu (paragon lub Faktura VAT).
Reklamacji podlegają produkty niezgodne z umową – czyli takie, które nie odpowiadają opisowi produktu na stronie lub w których wystąpiła wada niewynikająca ze złego użytkowania produktu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przez sklep produktu do reklamacji. W ciągu 14 dni jesteśmy zobowiązani poinformować klienta o decyzji producenta w sprawie danej reklamacji. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku użytkowania niezgodnego z instrukcją lub przeznaczeniem produktu, uszkodzeń mechanicznych, złej konserwacji i przechowywania lub wypadków losowych. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar będzie odesłany na koszt klienta.
Uwaga! Niesprawdzenie paczki w obecności kuriera nie wyklucza wszczęcia procedury reklamacyjne.
Jeśli rower był zakupiony w naszym sklepie online, należy skorzystać z formularza reklamacyjnego pod adresem www.tabou.pl/reklamcje
Dokładamy wszelkich starań aby prezentacja produktów na stronie odpowiadała rzeczywistej charakterystyce produktu. Jeżeli klient stwierdzi jednak nieznaczną różnicę pomiędzy rzeczywistym wyglądem produktu, a jego prezentacją na stronie, szczególnie dotyczącą barw i odcieni, może dany towar zwrócić lub wymienić na inny. Takie różnice nie stanowią podstawy do reklamacji. Gdy towar nie spełnia oczekiwań klienta z innego powodu, klient ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Podstawowe warunki zwrotu towaru:
Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków będzie podstawą do nieuwzględnienia zwrotu towaru.
Dostępne są trzy formy płatności:
Rowery wysyłamy firmą kurierską DPD pod wskazany przez klienta adres. Jest to jedyna forma odbioru zamówionego roweru.
Wymagane przeglądy to przegląd zerowy oraz przeglądy okresowe.
W przypadku sprzedaży internetowej kupujący winien zlecić wykonanie przeglądu zerowego w wyspecjalizowanym serwisie rowerowym w terminie 10 dni od daty nabycia roweru, jeszcze przed rozpoczęciem eksploatacji roweru.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, konieczne jest niezwłoczne sporządzenie protokołu szkody z przewoźnikiem w momencie odebrania przesyłki.
Ważne! Zgłoś nam tę sytuację wysyłając wiadomość na sklep@tabou.pl
Zgodnie z warunkami gwarancji wraz z zagubieniem karty gwarancyjnej konsument traci prawo do gwarancji.
Warunkiem niezbędnym jest dokonanie rejestracji roweru na stronie www.tabou.pl
w okresie miesiąca od daty zakupu roweru. Ponadto użytkownik roweru zobowiązany jest do wykonania pierwszego przeglądu gwarancyjnego po przejechaniu 100-200 km lub 10-15 godz. jazdy. Kolejne przeglądy okresowe powinny być wykonywane cyklicznie, nie rzadziej niż raz w roku.